::Snow Pink::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Replace this with your own profile.


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: http://pinkylife-yaya.blogspot.com me
Others:   


trial pmr 1 habis

adui... lambatnya line ni.. hurm....

ini bikin hujan hati ni... huhu....

cepat la line ko laju2 jgn lambat2
malas nya juga... hish.... 
bulan puasa bha kan.. ndak bgus marah


yeay!!!! trial baru ja habis kelmarin...
huhu.. gempak juga.. walau pun BAHASA ARAB tu ada
gila sikit aku menjawab...
tapi alhamdulillah ... nasib aku salah seorang
yang faham arab...
hahak..
mintapuji lagi....

waktu tu aku siap awal... sebenarnya aku awalkan siap 
sebab aku ndak boleh fokus
bising bah... tu lah tu... geram...  mentang2 durang kelas
lain tiada ambil arab... aiseh.. cikgu pula balik2 buat pengunguman...
makin kami ndak fokus.. trus ada durang perhimpunan...
yeay!!! kami duduk2 jak... tu yg best...tapi bising...

tapi punya la lama aku tunggu semua durang siap..
. bayang kan korang duk dalam tu 2jam setengah. penat o...
stres tengok tu paper